peterenwilopreis.reismee.nl

Rotorua

Heerlijk geslapen en we vertrekken naar de Redwoods Treewalk, wat ongeveer 10 minuten rijden is vanaf onze B&B. We zijn lekker vroeg dus het is nog niet druk. Ze hebben hier tussen de bomen loopbruggen gemaakt met plateaus. De hoogste loopbrug bevindt zich op 12 meter hoogte. De Redwoods kunnen 3 meter breed en 150 meter hoog worden. Onder de bomen groeien de grote varens met de zwarte stammen, zo mooi.

Voor de middag hebben we een 3 uur durende fietstocht bij Happy Ewe cycle tours. Rodger is onze gids en hij is super enthousiast. We fietsen op een relaxt tempo door Rotorua en zien veel van deze stad. Rodger vertelt veel over de historie van Rotorua en de hoogtepunten zijn de hot springs en mud pools, inclusief de zwavelgeur.

Ps, ik kan al een paar dagen geen foto's uploaden, te traag internet.

Ron

Leuk om jullie te volgen!! Die foto's fantaseren we er wel bij.
En nu, auto ingeleverd en op de fiets verder ;-).
Veel plezier verder met jullie fantastische reis!!
Groetjes,
Ron

Willy de Lange

Hey Ron, nee joh, erg veel bergen hier. We komen soms wel fietsers tegen met volle bepakking, zien we ze klimmen. Groot respect daarvoor maar mij niet gezien.
Super leuk dat je meereist! Ook op deze plek weer geen snel internet. Hopelijk komen we nog op een plek met goede upload mogelijkheden voor de foto's.